Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата ми е като спъната, не върви ... 156 1.8 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата ми е като спъната, не върви ... 156 1.8 ТС

    правих ремонт на главата /беше паднала компресията на единия цилиндър / и след това си....майката.
    колата ми е като спъната не върви има динамика на престарел опел и гори като за световно/скочи от 7,5 на 10,5 извънградско при нормално и човешко каране/
    Това накратко е историята на заболяването
    Проверено е зацепването на двигателя при лисан-перфектно е,ламбда сондата и дебитомера са здрави и работят в норма.Свещите са на 2000 км.Да вярно са бош но ги проверих като ги замених с един колега с денсо нямаше промяна в поведението на неговата и мойта кола т.е.неговата не спря да върви като хората а мота не тръгна така че и там не е проблема.налягането на маслото е идеално компресията на всички цилиндри е като закована на 12,7-12,8 което за 12г.автомобил е идеално.вариятора е отремонтиран преди 1000км.
    Като е студена горе долу се понася,загрее ли и си е........
    Карам я само с Селения рейсинг 20/60.Дроселната клапа грам не е зацапана,въздушния филтър е нов маслото е на 5000км

    Това е в общи линии ако някой може да помогне и е имал подобен проблем нека пшомогне че вече се виждам в чудо,гледам я като писано яйце всичко е в норма и сменено но това .....не знам
    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
    156 1,8ТS-99 ......
    EX
    159 1,9 JTD-08

  • #2
    Провери дали не смуче въздух от някъде и датчика за положението на разпределителния вал
    AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
    http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
    Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
    BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

    Comment


    • #3
      Сондата и дебитомера проверявани ли са след като е станал проблема или е било преди това? Защото и моята сега гори 10 извънградско с прецакана ламбда, колата не вървеше преди защото тръбата след дебитомера беше спукана.
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #4
        Смениха ли сегменти,и защо не направиш рекламация ходи в някой сервиз да я погледнат.
        Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

        Comment


        • #5
          Това ми мирише на интересен случей имам силни съмнения към изпускателната система и освен това това със загряването и невървенето е много чест симптом при сонда/дебитомер И въпреки това тук хвърляме боб
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            в момента проблема търпи развитие.т.е.прави се сравнителен анализ на работата на моята кола с работеща нормално такава.за сега излиза че има някаква клапа или бог знае какво което се отваря при ниски обороти/до 3000/и след това се затваря.командва се от компа при мен това не се случва.........за сега.
            Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
            156 1,8ТS-99 ......
            EX
            159 1,9 JTD-08

            Comment


            • #7
              Това за което говориш вероятно е соленоида на вариатора, той е вид клапан, при мен се задейства при 1800-1900 оборота. Той лесно се проверява дали работи сваляш го и му подаваш 12 волта и излиза от долната му страна едно щифтче, а ако искаш да провериш дали му подава управляващ импулс компютъра просто му вържи един волтметър на букса на соленоида и форсирай до 1900 оборота, трябва да покаже 12 волта.
              Иначе ако не работи тоя соленоид който управлява вариатора предполагам, че самият двигател ще ти се развърта по-бавно и на моменти вероятно ще изглежда, че се замисля, но не би трябвало да е чак спъната.
              Друго което можеш да пробваш е вземи бубините на твоя познат, за проба.
              Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
              ЕГН:0103041325

              Comment


              • #8
                направихме и двете гореописани процедури..не е от тях
                Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                156 1,8ТS-99 ......
                EX
                159 1,9 JTD-08

                Comment


                • #9
                  Катализатора, предполагам, сте го проверили ...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Катализатора, предполагам, сте го проверили ...
                    Ако питаш мен направо да се откачи задното гърне и а пробва без него може вътре да е станало салата
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #11
                      тава с гарнето не съм го пробвал......ама може и да е заминало ще пробвам

                      ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:48 ----------

                      катализатор нямам а това с гърнето ще го пробвам........
                      Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
                      156 1,8ТS-99 ......
                      EX
                      159 1,9 JTD-08

                      Comment

                      Working...
                      X